Spring naar inhoud

ik zoek oogcontact in het verkeer (5-12)

ik wil bijdragen aan een propere lucht (7-12)

ik beleef de Goede Week (6-12)

ik ga op tocht met Noah… (6-12)

ik beschuldig niemand en zoek mee naar een oplossing als er gepest wordt (7-12)

ik leer over geloofsfiguren (2,5-12)

ik ben baas over mezelf (2,5-12)

ik sta stil bij mijn gevoelens (2,5-12)

ik denk logisch na (9-12)

ik boots bewegingsbanen na! (4-8)

wij maken een kringdans rond het licht! (5-12)

wij maken een radioprogramma! (5-12)

ik gebruik mijn zintuigen (4-6)

ik ben een nieuwsgierig Lotje (3-7)

ik gebruik het toetsenbord en de muis (2,5-5)

kleine stappen in een grote oorlog (8-12)

van in het ei tot in de lucht! (9-12)

ik luister en ontdek een boodschap (3-7)

ik voel me, ik gedraag me, mijn houding,… (4-12)

ik leer over grote getallen, breuken, verhoudingen,… (8-12)

ik leer over bomen, planten, dieren,… (8-12)

ik leer over plaatsen, gebouwen, personen, periodes, gebeurtenissen, feiten, merkwaardigheden,… (8-12)

ik oefen verschillen, ik orden, ik oriënteer me, ik leer over vormen, hoeveelheden,… (3-6)

ik word muisvaardig en internetvaardig (3-6)

ik kan heel goed luisteren! (2,5-6)

ik schrijf zinnen en vertel een verhaal (6-12)

ik speel een mediaspel (11-12)

ik sta open voor diversiteit (4-12)

ik leer over de ‘verklaring van de rechten van de mens’ (8-12)

ik word talig, ik ben anderstalig (4-12)

ik haal een diploma veilig internet (10-12)

ik maak een digitale puzzel (8-12)

ik leer effectief zoeken (in drie stappen) (8-12)

ik ben een speurneus en zoek interactief naar… (7-12)

ik ga op stap als fotograaf (4-7)

ik ben een webexpert (9-12)

ik ga wijs om met media (5-12)

ik reken met tijd (5-12)

ik reken met breuken, kommagetallen, procenten, verhoudingen (8-12)

ik reken met grote getallen (9-12)

ik ga op stap naar het middelbaar (11-12)

ik ontdek het belang van seksuele voorlichting (11-12)

ik leer over de middeleeuwen (9-12)

ik ontdek de lente (4-12)

ik maak een woordenwolk (6-12)

ik leer over de dynastie (9-12)

ik leer over 11 november, herdenking van de wapenstilstand (8-12)

ict-platform.be

open leerplatform voor de basisschool

  • 📚 ZILL!
    • socio-emotionele ontwikkeling
    • ontwikkeling van een innerlijk kompas
    • ontwikkeling van initiatief en verantwoordelijkheid
    • motorische en zintuiglijke ontwikkeling
    • ontwikkeling van oriëntatie op de wereld
    • mediakundige ontwikkeling
    • muzische ontwikkeling
    • taalontwikkeling
    • ontwikkeling van wiskundig denken
    • rooms-katholieke godsdienst
  • 🏹 KIES!
  • 💡 DOE!
  • 🤾🏿‍♀️ SPEEL!
  • ✏️ MAAK!
  • 🔍 TIP!
  • 👁️ KIJK!
    • filmpjes: ik kijk en lees (5-7)
    • filmpjes: getallenkennis en rekenvaardigheden (6-8)
    • actualiteit en nieuws (herbekijken)
    • aanspreekpunt jeugdfilm
    • beeldarchief voor onderwijs
  • 👂🏽 LUISTER!
    • actualiteit en nieuws (herbeluisteren)
    • schoolliederen
  • 🔲 i-BORD/APP!
  • ✏️ VRAAG!

ik boots bewegingsbanen na! (4-8)

8 oktober 20188 oktober 2018 admin

KLIK hier!

 

 

bron: https://zill.katholiekonderwijs.vlaanderen
 4-6, 6-8, mondelinge taalvaardigheid Nederlands, omgaan met bewegingsruimte- en tijd

Berichtnavigatie

← wij maken een kringdans rond het licht! (5-12)
ik denk logisch na (9-12) →

Meest recente berichten

  • ik zoek oogcontact in het verkeer (5-12)
  • ik wil bijdragen aan een propere lucht (7-12)
  • ik beleef de Goede Week (6-12)
  • ik ga op tocht met Noah… (6-12)
  • ik beschuldig niemand en zoek mee naar een oplossing als er gepest wordt (7-12)
  • ik leer over geloofsfiguren (2,5-12)
  • ik ben baas over mezelf (2,5-12)
  • ik sta stil bij mijn gevoelens (2,5-12)
  • ik denk logisch na (9-12)
  • ik boots bewegingsbanen na! (4-8)
  • wij maken een kringdans rond het licht! (5-12)
  • wij maken een radioprogramma! (5-12)
  • ik gebruik mijn zintuigen (4-6)
  • ik ben een nieuwsgierig Lotje (3-7)
  • ik gebruik het toetsenbord en de muis (2,5-5)
  • kleine stappen in een grote oorlog (8-12)
  • van in het ei tot in de lucht! (9-12)
  • ik luister en ontdek een boodschap (3-7)
  • ik voel me, ik gedraag me, mijn houding,… (4-12)
  • ik leer over grote getallen, breuken, verhoudingen,… (8-12)
  • ik leer over bomen, planten, dieren,… (8-12)
  • ik leer over plaatsen, gebouwen, personen, periodes, gebeurtenissen, feiten, merkwaardigheden,… (8-12)
  • ik oefen verschillen, ik orden, ik oriënteer me, ik leer over vormen, hoeveelheden,… (3-6)
  • ik word muisvaardig en internetvaardig (3-6)
  • ik kan heel goed luisteren! (2,5-6)
  • ik schrijf zinnen en vertel een verhaal (6-12)
  • ik speel een mediaspel (11-12)
  • ik sta open voor diversiteit (4-12)
  • ik leer over de ‘verklaring van de rechten van de mens’ (8-12)
  • ik word talig, ik ben anderstalig (4-12)
  • ik haal een diploma veilig internet (10-12)
  • ik maak een digitale puzzel (8-12)
  • ik leer effectief zoeken (in drie stappen) (8-12)
  • ik ben een speurneus en zoek interactief naar… (7-12)
  • ik ga op stap als fotograaf (4-7)
  • ik ben een webexpert (9-12)
  • ik ga wijs om met media (5-12)
  • ik reken met tijd (5-12)
  • ik reken met breuken, kommagetallen, procenten, verhoudingen (8-12)
  • ik reken met grote getallen (9-12)
  • ik ga op stap naar het middelbaar (11-12)
  • ik ontdek het belang van seksuele voorlichting (11-12)
  • ik leer over de middeleeuwen (9-12)
  • ik ontdek de lente (4-12)
  • ik maak een woordenwolk (6-12)
  • ik leer over de dynastie (9-12)
  • ik leer over 11 november, herdenking van de wapenstilstand (8-12)
Ondersteund door WordPress | Theme: FlyMag by Themeisle.