Meteen naar de inhoud

(MZzo) Ik kan mijn zintuigen optimaal gebruiken.


Ik leer en werk met school- en kantoorspullen.
nr.activiteit - toepassinggroepgeneriek doel
1de school (puzzel)4-7TOsn2, MZzo1
2wat doe je op school? (puzzel)4-7TOsn2, MZzo1
3schoolspullen vergelijken4-7TOsn2, MZzo1
4schoolspullen sorteren4-7TOsn2, MZzo1
5schoolspullen aanwijzen4-7TOsn2, MZzo1
6schoolspullen (lezen en aanwijzen)4-7TOsn2, MZzo1
7kantoorapparaten vergelijken8-12TOsn2, MZzo1, WDmm1
8kantoorapparaten aanwijzen8-12TOsn2, MZzo1
9kantoorspullen vergelijken8-12TOsn2, MZzo1, WDmm1
10kantoorspullen aanwijzen8-12TOsn2, MZzo1
11wat hoort bij elkaar? (combineren)8-12TOsn2, MZzo1, WDmm1
12apparaat/voorraad (sorteren)8-12TOsn2, MZzo1
13kantoorapparaten (lezen en aanwijzen)8-12TOsn2, MZzo1
14kantoorspullen (lezen en aanwijzen)8-12TOsn2, MZzo1
bron: http://www.zml-spel.nl
 Ik handel veilig in het verkeer, ik beweeg in de ruimte.
nr.activiteit - toepassinggroepgeneriek doel
1
verkeersgeluiden
4-7OWru7, IKwn2, MZrt3
2
brengen - halen
4-7OWru7, IKwn2, MZrt4
3
oversteken
4-7OWru7, IKwn2, MZrt5
4
regen en wind
4-7OWru7, IKwn2, MZrt6
5
hulpdiensten
4-7OWru7, IKwn2, MZrt7
6
fietsen
7-10OWru7, IKwn2, MZrt8
7
zichtbaarheid
7-10OWru7, IKwn2, MZrt9
8
begin schooljaar
7-10OWru7, IKwn2, MZrt10
9
vrachtauto's
7-10OWru7, IKwn2, MZrt11
10
zelf fietsen
7-10OWru7, IKwn2, MZrt12
11
borden en regels
7-10OWru7, IKwn2, MZrt15
12
opletten!
7-10OWru7, IKwn2, MZrt16
13
voorrang
7-10OWru7, IKwn2, MZrt17
14
op schoolreis met de bus
7-10OWru7, IKwn2, MZrt18
15
hulpdiensten
10-12OWru7, IKwn2, MZrt19
16
parkeerplaats
10-12OWru7, IKwn2, MZrt20
17
dode hoek (1)
10-12OWru7, IKwn2, MZrt21
18
dode hoek (2)
10-12OWru7, IKwn2, MZrt22
19
dode hoek (3)
10-12OWru7, IKwn2, MZrt23
20
verkeersvaardig
10-12OWru7, IKwn2, MZrt24
21
de juiste plaats
10-12OWru7, IKwn2, MZrt25
22bewegingsbanen nabootsen4-8šŸ’” MZrt3, TOmn2
23ik zoek oogcontact in het verkeer5-12šŸ’” MZzo2, OWru7
bron: http://www.schoolopseef.nl, https://zill.katholiekonderwijs.vlaanderen