Ik ervaar hoe ik mezelf kan aansturen. Ik kan zelfredzaam en efficiënt handelen en leren.

ik leer in de supermarkt over verpakkingen en voorwerpen, vers en eetbaar

nr.activiteit - toepassinggroepgeneriek doel
1in de versafdeling (puzzel)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
2houdbaar en eetbaar (puzzel)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
3niet eetbaar (puzzel)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
4verpakkingen vergelijken5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
5verpakkingen aanwijzen5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
6verpakkingen lezen en aanwijzen5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
7voorwerpen selecteren5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
8nog meer voorwerpen selecteren5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
9vers of niet? (memorie)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
bron: http://www.zml-spel.nl/

ik leer over groenten en fruit

nr.activiteit - toepassinggroepgeneriek doel
1groenten (puzzels)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
2groente (vergelijken)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
3groente (aanwijzen)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
4fruit vergelijken5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
5fruit aanwijzen5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
6fruit memorie5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
7groente in de winter (aanwijzen)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
8groente in de winter (lezen en aanwijzen)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
9groente memorie (plaatje-plaatje)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
10groente memorie (plaatje-plaatje)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
11groente memorie (spraak-plaatje)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
12groente memorie (spraak-plaatje)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
13groente - fruit (sorteren)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
14waar hoort het bij? (fruit combineren)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
15eén of meer pitten? (fruit sorteren)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
16boom of struik? (fruit sorteren)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
17welk deel van plant? (selecteren)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
18groente (lezen en aanwijzen)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
19fruit (lezen en aanwijzen)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
bron: http://www.zml-spel.nl/