Meteen naar de inhoud

Ik ervaar hoe ik mezelf kan aansturen. Ik kan zelfredzaam en efficiënt handelen en leren.

Ik leer in de supermarkt over verpakkingen en voorwerpen, vers en eetbaar.
nr.activiteit - toepassinggroepgeneriek doel
1in de versafdeling (puzzel)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
2houdbaar en eetbaar (puzzel)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
3niet eetbaar (puzzel)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
4verpakkingen vergelijken5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
5verpakkingen aanwijzen5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
6verpakkingen lezen en aanwijzen5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
7voorwerpen selecteren5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
8nog meer voorwerpen selecteren5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
9vers of niet? (memorie)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
bron: http://www.zml-spel.nl/
Ik leer over groenten en fruit.
nr.activiteit - toepassinggroepgeneriek doel
1groenten (puzzels)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
2groente (vergelijken)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
3groente (aanwijzen)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
4fruit vergelijken5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
5fruit aanwijzen5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
6fruit memorie5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
7groente in de winter (aanwijzen)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
8groente in de winter (lezen en aanwijzen)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
9groente memorie (plaatje-plaatje)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
10groente memorie (plaatje-plaatje)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
11groente memorie (spraak-plaatje)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
12groente memorie (spraak-plaatje)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
13groente - fruit (sorteren)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
14waar hoort het bij? (fruit combineren)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
15eén of meer pitten? (fruit sorteren)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
16boom of struik? (fruit sorteren)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
17welk deel van plant? (selecteren)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
18groente (lezen en aanwijzen)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
19fruit (lezen en aanwijzen)5-8IVzv4, TOmn1, TOsn2
bron: http://www.zml-spel.nl/